7 Haziran 2010 Pazartesi

Kutsi - Bambaşka Dinle

Beklenen Albümü İle Güzel Dönüş Yaptı

İlk Sizlerle

İyi Dinlemeler.



Şarkı Sözleri

utsi Bambaşka Şarkı Sözü
bana kalan bir yerde
sensiz düşlerim nerde
konusulan her sey boş


herkes farklı dillerde
biliyorsun zor anlarda
kaçtıgım o yer var ya
yıne cıktım aynı yolda
sende gel biraz sonra

niye küssüyorsun sen aşka
çok zor kalbım artıkça
her acıya dayanırdımda
bana inandı bambaşka
belki bir gün bir yerde

karşı karşıya hemde
yüzüme dokun ne hoş
ilk günkü sevinçlerle
biliyorsun zor anlarda
kaçtıgım o yer var ya

yıne cıktım aynı yolda
sende gel biraz sonra
niye küssüyorsun sen aşka
çok zor kalbım artıkça
her acıya dayanırdımda

bana inandı bambaşka
niye küsüyorsun sen aşka
her acıya dayanırdımda
niye küsüyorsun sen aşka
çok zor kalbım artıkça
her acıya dayanırdımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder